Wednesday, 15 August 2012

Hancur..


Lagu kat atas tentang kepercayaan seseorang kat kita. Tapi perasaan kita kalau kepercayaan tu dah mulai kurang? Apa yang perlu kita buat untuk dapatkan kepercayaan tu balik?

Dulu aku ada ramai yang percayakn aku. Tapi aku hancurkan kepercayaan dorg. Tapi aku still percaya kat dorg walaupun selalu kena tipu. Hahaha. Aku bingai skit dalam hal ni. Lurus giler. Percaya je cakap org. Hahaha.

Aku ingat aku dah dapat kepercayaan seseorang tu. Tapi baru2 ni aku baru tahu yang dia tak pernah percaya aku 100% sedangkn aku buat mcm tu kat dia. Tak sangka dia boleh attack aku dengan menggunakan apa yang pernah aku buat dulu. Sumpah terkejut wei.

Tapi takpe la. Salah aku gak. Org dah tak nak percaya kat kita nak buat mcm mana. Kepercayaan bukan boleh di beli. Kita kena dapatkan kepercayaan tu.

Walaupun hati aku hancur dengar dia cakap macam tu. Tapi aku tetap akan percaya kat dia. Aku akan buat dia percaya kat aku balik. Memang la aku ada tipu dia. Tapi bukan benda penting sangat pun. Lagi pun bukan semua benda kita boleh buat on the spot. Huhu.

Tu je la aku boleh cakap buat masa skang. Cakap lebih2 bukan dapat apa pun. Aku yang kena balik. Hahhaa.

No comments:

Post a Comment