Thursday, 22 December 2011

lesen oh lesen..

Kalu baca tjuk msti plik kn..Apa jadah la aku ni tibe2 letak tajuk psal lesen..Ada sebab tau aku letak tajuk macam ni..Ada kena mengena dengan hidup dan mati..:P
Aku tengok budak2 skang lebih penting kn lesen kereta berbnding lesen motor..Alasan yg di berikan sbb tak nak kena hujan..What the hell?! Aku ingatkan alasan yg di berikan mahal la skit..Tapi betul 2 memang la betul tapi sume org tahu benda 2..Ceh..
Sume aku punyer kwn tahu aku ni memang xsuka nek keta,bas n sbgnya..Kecuali motor..Yes..Aku ni budak motor walaupun aku benci rempit, bahasa rempit, xpandai baiki motor n sbgnya..Tapi jiwa aku kat motor..Sebab biler dgn motor aku rasa tnang sbb xperlu rasa aircond yg sjuk n mnyk wngi dlm keta yg busuk 2..
Tapi dah ramai bsing dgn aku..Ceh..

Contoh ayt kwn2 aku :

Si A - takkn la nk bwak anak bini ko dgn motor??
Aku - aku suruh la bini aku bwak keta..
Si A - abis kalu die nk beranak nnt xkn la die nk bwk gak keta??
Aku - apa guna ada ambulans??(ciri2 bdak xnk klah)
Si A - kalu ambulans lmbt xkn ko nk die lahir kt umah??(blasan yg bgus)
Aku - hmm..no komen..(artis jap)

Atas sbb2 2..Aku dh jd serba slah..hahaha..Nanti aku akan amik lesen keta utk memuaskn hati org rmai..Walaupn aku msih bnci dgn kereta..:D Aku nek keta akan jd pning n pendiam gler..Aku xkn berckp dgn org n memilih utk tdo sahaja..:P
Insyallah aku akan amik lesen keta kalu ada rezeki n pnjang umo..Means kalu aku tak accident mtor la..Suka bwak laju ni..Hahaha..

15 comments:

  1. wah!! amik la lesen keta cpt2...nnti kalau dah ade lesen keta boleh la bwk syira gi jln2..hahaha :P

    ReplyDelete
  2. hahaha..syira bg abg duit..:D nnt2 je la abg amik..:P

    ReplyDelete
  3. hahaha....knape syira plak kene bgi abg duit??

    ReplyDelete
  4. ntah..sje je nk gna duit syira..hahaha..:D

    ReplyDelete
  5. kdekut sgguh..ptt blanja abg lesen keta ni..:D

    ReplyDelete
  6. ishhh..abg yg nk blaja,, gune la duit abg sndiri..haha..

    ReplyDelete
  7. hahaha..tp syira nk abg bwak syira kn..so syira kna la blanja..:D

    ReplyDelete
  8. oh..kalau cmtu suroh org lain la bwak..haha..

    ReplyDelete
  9. kalau suroh org lain xpyah kene byar :P

    ReplyDelete
  10. hahaha..g la suruh org len..hahaha..

    ReplyDelete
  11. hahaha..okay..jgn jelez tau..hahha..

    ReplyDelete