Friday, 4 November 2011

fall in love with ex..



For the opening, I don't know what song should I choose that suit with the title. But when I heard this two song. I think it suit well but I think you all should choose and judge it. Anyway because the two song was in Bi and Malay. I will do this blog in two languages. Hehehe. Jangan marah.

Is it possible to fall in love with our ex? That the question that was ask by one of my friends in his FB. I don't know what to answer to his question because it's have variety answer. Depends on the people what they want to choose.
In my opinion there are about 3 answer :

1) Tak mustahil untuk jatuh cinta balik dengan ex kita sbb dia mungkin cinta pertama kita/dia berbeza dgn semua couple kita yg sekarang atau yang masa lalu. Dia mungkin ada benda yg bt kita tertarik sangat2 dgn dia dan susah nk lupakn dia.
2) Mustahil sbb kebanyakkan perempuan/lelaki jenis yg tak nak mengimbau masa lalu. Tapi selalunya benda ni lebih ke arah perempuan la (mcm ada pengalaman la plak). Mungkin dia rasakan yg korg tak berubah lagi dan cinta dia terhadap korg semakin pudar/dia dah ada yang lain dan ingin menggembirakan org yg baru dan bukan yg lama.
3) Ask yourself. Are you really love her or just miss the time that you spend together. Maybe you see it's as the same meaning and related. But you should understand that feeling. If you really love her just win her heart back. But if you just miss the old time. Just forget about it.


Maybe you all have you own opinion. Who am I to judge other people. Semua org ada pendapat dorg masing2. Kalu rasa ragu2 minta la pertolongan dari Illahi. Insyallah Dia akan menolong kita tak kira dalam apa jua cara pun. Allah akan tnjukkan kat kita jodoh yg telah di tetapkan untuk kita. ^_^

5 comments:

  1. untuk awak, saya rasa awak inginkan dirinya semula. kerana awak dihantui kesalahan silam awak terhadap dirinya. lupakan sahaja pada dirinya, kerana awak hanya akan mengecewakan dirinya semula.

    ReplyDelete
  2. sape ni??anyway this thing is not 4 me..serious..ni khas utk kwn sy la..xde kna mngna ng sy pn..

    ReplyDelete
  3. yeke? boleh percaya ke?

    ReplyDelete
  4. ye la..dh trang2 tlis utk kwn..ceh..

    ReplyDelete